Рестайлінгова версія E-Hybrid з҆ явиться на Porsche Panamera Turbo S в кузові універсал Sport Turismo, який матиме 4-літровий 8-циліндровий турбодвигун на 554 к.с. та додатково електромотор на 136 к.с. Загальна потужність силової установки складатиме 690 к.с. Завдяки покращеним характеристикам, новачок зможе прискорюватись з 0 до 100 км/год лише за 3,2 секунди, а це швидче за попередника на цілих 0,2 секунди. Об҆ єм акумуляторної батареї зріс з 14,1 кВт\год до 17,9 кВт\год. Пробіг Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid лише на електриці складає 50 км, що також на 30% більше ніж раніше.
Panamera Turbo S E-Hybrid використовує технології від звичайної гібридної моделі, але замість 6-циліндрового мотора, на топовій машині встановлено 8-циліндровий двигун. Дебют рестайлінгового ліфтбека співпав з презентацією найпотужнішого гібрида для версії Turbo S. Також в значній мірі німці оновили інтер҆ єр та інформаційно-розважальну систему. В салоні новачка з҆ явились більш якісні матеріали та обробка, хоча до цього інтер҆ єр Panamera не викликав нарікань. Архітектура центральної консолі залишиась без змін, втім ергономіка з місця водія є еталонною у своєму класі.
Ще одним цікавим варіантом для шанувальників класичного драйву стане модель Panamera 4S, яка оснащена повним приводом та розкішним 2,9-літровим мотором на 430 к.с. Першу сотню така модифікація долає всього за 4,5 секунди, при цьому максимальна швидкість доходить до 290 км/год. Крім економічності ця версія вартує всього 100 тисяч євро, що значно дешевше ніж Panamera Turbo S E-Hybrid…